czwartek, 6 lipca 2017

Andrzej Rosiewicz śpiewa dla Donalda Trumpa

                            

Kiedyś tak śpiewał: https://www.youtube.com/watch?v=XM2FSf5IQa8  Zresztą, nie ma co się dziwić. Niejednemu się "odmieniło". 
A tutaj: "Oda dla Jarosława Kaczyńskiego" https://probus.blogspot.com/2017/05/oda-dla-jarosawa-kaczynskiego_13.html   Jej autor ma być (może już jest) ambasadorem RP w Kazachstanie. 
I jeszcze jedno, ale to już nie jest śmieszne: Amerykanie wymusili ustępstwa w sprawie Patriotów. System będzie gorszy i nie wiadomo, kiedy go dostaniemy:
http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/1711842,1,amerykanie-wymusili-ustepstwa-w-sprawie-patriotow-system-bedzie-gorszy-i-nie-wiadomo-kiedy-go-dostaniemy.read

23 komentarze:

  1. Jak zwykle okazalo sie, ze jestesmy zasciankowym narodem na zadupiu Europy. Smutne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubiłem go kiedyś. Teraz mi go nawet żal. Nawet w bezklasowym społeczeństwie warto zachować choć odrobinę klasy. On pozbył się jej.

      Usuń
    2. Piszesz, w bezklasowym społeczeństwie, to nie tylko jest nieprawdą, jest też obelżywe. Jednym prostym słowem dałeś upust swej złości i niechęci do wszystkich Polaków. A kim Ty jesteś I za kogo się uważasz? Zawsze pisałeś , żebyśmy potrafili zachować pewien umiar, który jest potrzebny w dyskusji, i co się stało, drogi Probusku? nieładnie. ...

      Usuń
    3. Szanowny Autorze komentarza z godz. 13:54! Przedstawiłem fakty, wraz ze źródłami informacji oraz swoje zdanie. Nikogo przy tym nie obrażam, nawet tych którzy na to zasługują. Jeśli uważasz, że moje słowa są obraźliwe, to wyłącznie Twój problem. Miłego dnia!

      Usuń
    4. Chciałam coś odpisać, ale mnie zniecheciles gdyż każda Twoja wypowiedź jest taka lekcewazaca i przedstawia dz się jako osoba nieomylny i wszystko wiedząc a najlepiej. A słowa były obraźliwe, czy to jest i ma być mój tylko problem? Ja uważam bowiem Polaków że są mądrzy i piękni. ....dzięki i dobrej nocy życzę.

      Usuń
  2. On jest dla mnie w tej chwili żałosny i przykro mi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Wróciłam na kila dni, ale w poniedziałek znowu jadę. Pisałam o tym w moim poście. Mam nadzieję, że końcem lipca będzie nowy post. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. A ja przeważnie na RODOS (Rodzinny Ogród Działkowy Otoczony Siatką). Przyjemnego wypoczynku i miłych wrażeń!

      Usuń
    4. :):) dobre:):) POZDRAWIAM

      Usuń
  3. Wiesz, nie ogarniam już Polek i Polaków. Co prawda, NBP opublikował, że 36% rodzin utrzymuje się z socjalu , więc to mówi mi od razu, skąd ta zbieżność liczb z poparciem dla PiS, ale i tak, przerasta mnie, jak możliwym jest zaprzedanie kraju, naszych PRAW, naszego miejsca w Europie i świecie, za kilkaset złoty, darmowe obiady, czy tonę węgla. Wybacz, ale coraz częściej myślę, że my, to głupi naród. Nawet łapię się na tym, że chciałbym, aby zapowiadane podwyżki ( wszystkiego praktycznie) weszły w życie jak najszybciej. Ja sobie dam radę, ale niech elektorat PiS, przekona się, że nic nie ma za darmo.Te dzisiejsze przekupne pieniądze, to taki swoisty ,,zeszyt". Krecha. I tyle. Aha, będę pisał raz na dwa tygodnie:) Więcej mnie za to będzie tutaj ( pozwolę sobie umieścić link, ale jak nie chcesz, to wykasuj, nie pogniewam się): https://www.facebook.com/groups/jacdom1/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdezaktywowałem swoje konto na FB. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piszesz że to elektorat PiS jest tak ciemny i głupi, ja jednak wiem, że jest dokładnie odwrotnie. Rozmawiam z takimi nieraz i pytam o to, niewiele wiedzą I mają tylko tyle włożone do tych pustych głów co Ty, czyli że wszystko co robi PiS jest złe, złe bo w TVN powiedzieli. Komuna dzisiaj już jest zagubiona, szkoda że przy tej okazji tyle się głupot mówi i pisze. Piszesz że chciałbyś tych podwyżek, ale one były też za rządów PO, i co? Było dobrze. Powiesz że to z powodu kryzysu, ale były i też chwalili. Nie prawdą jest, że to będziemy my ponosić tę koszty, bo dzisiaj są pieniądze tylko dlatego, że należało wszystko uszczelnić, zabezpieczyć i ukrocic marnotrawnego jakie się tworzyło. Co do Różewicza, to ja nigdy nie widziałam w nim wielkiego artysty, raczej zagubionego człowieka. Ale takich jest dużo i to po każdej stronie. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję Probuskowi za ciekawe tematy tu poruszanie, choć nie że wszystkimi się opiniami zgadzam. Przypomnę więc tylko, że Tusk pogratulował niewatpliwego sukcesu partii rządzącej. I po raz pierwszy zgadzam się z tym. Dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałem, że elektorat PiS jest "ciemny i głupi". Co prawda, niektórzy swoimi wypowiedziami na forach internetowych nie wystawiają sobie dobrej opinii. Dzięki za komentarz! Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Masz rację, chodziło mi bowiem, że piszesz o tych zwolennikach PiS, co dali się kupić za parę złotych, czy tonę węgla. Tak, tyle że to jest dla nich coś. Są też tacy co wolą W zamian za poparcie otrzymać nie tonę węgla I nie dwie, ale kamienicę w samej stolicy. A ja Ci powiem, że każdy ma prawo do godnego życia I o niskim nie powinno się zapominać. Ja nikogo nie nazywam głupim, uważam bowiem że oni jedynie nie do końca mają rację. Pamiętaj, że punkt widzenia od punktu siedzenia.....pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  5. Co niektórzy z powodu mamony i sławy, nawet tej haniebnej już dawno stracili rozum i poczucie jakichkolwiek wartości, które są fundamentem Człowieczeństwa. I próżny trud by im wytłumaczyć, że idą w niewłaściwym kierunku. Szkoda tylko naszej Ojczyzny i mądrze myślących oraz prawych Polaków, dla których uczciwość i czysto Ludzkie wartości są fundamentem Człowieczego istnienia. Mam nadzieję, że ten haniebny i zgubny cyrk w naszej Ojczyźnie, niebawem się zakończy!

    Moc serdeczności Probusie

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie masz na myśli tych co całymi latami cię okradali? ZOBACZ ILE DZISIAJ JEST TEGO I BEDZIE JESZCZE WIECEJ WIADOMO. NAWET SZKOŁĘ W WARSZAWIE UDAŁO IM SIĘ SKUBNAC. Dobrze że zostali odsunięci, a dzisiaj PiS robi z nimi to co powinien. Mamy powody uważać, że tych z PO I chyba tej całej obecnej opozycji nikt już nie wybierze. Polacy są mądrym narodem i potrafią wiele zrozumieć, mimo takich głupich wypowiedzi jak twoja. Nawet Tusku powiedział o sukcesie rządzących. Pozdrawiam mądrych I tych drugich też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoły, przedszkola, szpitale to zabierał kk w imię tzw. komisji majątkowej, będącej poza wszelką kontrolą i bez możliwości odwołania się od ich decyzji! Odbierali to, co często kilka wieków temu sami sprzedali. W zamian za zabrane nawet majątki, był i jest fundusz kościelny. Skoro odebrali, to powinien zostać on zlikwidowany. PiS zabiera dzisiaj wszystko i zawłaszczył wszystkie instytucje w państwie.Poza tym, może napisz mi, jak to jest, czy było ze Srebrną, Telegrafem czy RSW? Skąd ten majątek w partii Centrum a teraz PiS? Jak można było umorzyć długi tej C.? Czyż zabieranie kamienic nie zaczęło się jeszcze za czasów Lecha Kaczyńskiego, gdy był prezydentem W-wy?Dzisiaj elektorat PiS, to ci, co dostali zwiększony socjal. A ten socjal jest DZIĘKI drugiemu sortowi, który na to odprowadza podatki. Ostatnie wydarzenia już pokazały, że Polska tylko w teorii jest państwem prawa.

      Usuń
    2. Nie będę bronić PiS jako partii i jako nieomylnych. Myślę że wszędzie są ludzie i tylko ludzie. Jednak jak widzimy dzisiaj te wszystkie nadużycia poprzedników, to już tego nie jesteś W stanie wytłumaczyć I bronić bo to widać jak wyglądało przy różnych okazjach. Ty dodasz się do telegraf, do czasów gdy Lech Kaczyński był prezydentem stolicy, jednak nie on osobiście z tego korzystał i nie wykorzystywał swej pozycji. Mogło dojść za jego czasów do takiej sytuacji, jednak nie były to masowe i koordynowane przez władze działania przestępcze, to nie jest ten sam problem. To tak to przedstawia są, jakbyś chciał usprawiedliwić na przykład lekarza mordercę który podaje coś tam i zamiast leczyć morduje swych pacjentów, a porównuje do przypadków śmierci, spowodowanych błędem lekarskim. To nie jest tak i to nie można niczym tłumaczyć i usprawiedliwiać. Co do kościołów, to najwięcej złego zrobił konkordat i nie PiS był tego autorem i prawa dużo wcześniej zostały nabyte, czego i dzisiaj skutkują tym co piszesz. Pozdrawiam

      Usuń
  7. To o Gorbaczowie i pieriestojce to jednak, mimo wszystko, była wyższa półka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. TO się dzieje, co? Teoretyczne państwo prawo, jakim je zrobili przez niespełna dwa lata, stało się wczoraj dyktaturą.Stało się czymś, co nie miało prawa zaistnieć w Europie. Hitlera nie powstrzymano w porę, bo szedł z Bogiem na ustach i klamrach od pasów. Dzisiaj nie ma w Polsce nikogo, kto powstrzyma tych z PiS. Opozycja kłóci się o palmę pierwszeństwa, związki zawodowe działają razem z dyktatorem. Albo sami ich powstrzymamy, albo za rok, będziemy w obozach. Z Putinem będzie im po drodze, może da im zgodę na nowy ,,archipelag Gułag" dla nas? Probus, co tu się k@rwa ponawywijało?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń